2011. május 19., csütörtök

B. hortenziája 1.

Sziasztok!

Barbi vagyok. Kb. 7-8 éve keresztszemezek én is kisebb nagyobb megszakításokkal. Túl termékenynek nem mondanám magam, egyrészt mert sohasem a kitartásomról voltam híres, másrészt 3 kiskorú (fiaim 4 évesek, a lányom 9,5 hónapos) és a háztartás mellett... Ráadásul az utóbbi 1-2 évben főleg a kötést részesítettem előnyben. Aztán egyszercsak május elején mintegy varázsütésre úgy éreztem, hogy ezt a hortenziát nekem azonnal ki kell hímeznem. Előkapartam gyorsan az újságot és feltúrtam a dobozomat anyag után. Nem biztos, hogy színben a legszerencsésebb választás volt hozzá ez a cashel platinum, nem tudom, hogy barnás részek hogy fognak rajta mutatni.

Jelenleg itt tartok. A héten szerettem volna befejezni a virág fejét, de már nem nagyon fog összejönni. A kép nagyon gyatra egyáltalán nem adja vissza a színeket.

5 megjegyzés:

agnesordog írta...

Barbi, ez csodás ! Gyönyürű színei vannak !

Mariska írta...

Jók ezek a színek!
a nehezén lassan túl vagy.... :)

Emese írta...

Csodaszép lesz ez is - mit mondok: már most is az! : )

swarbli írta...

Köszönöm szépen! Hát mit modjak a virág fején már tényleg jó lenne túl lenni, de azért persze nem bírtam ki és beleböktem egy kicsit a levélbe is. Azzal nyugtatom magam, hogy a fej kontúrozásához szükség volt erre a néhány x-re.

Jucus írta...

Nagyon széééép! Imádom a hortenziát (is)!