2012. január 21., szombat

Hunyor

Boldog névnapot kívánok minden Ágnesnek!

Ági, neked pedig külön ezzel az ajándékkal szeretnék kedveskedni, hogy előcsalogassam a szekrény mélyéről és újra lássam a csodás készülő hunyorodat megint  : )
Bejártam a fél várost mire végre találtam egy kertészetet ahol volt, remélem a fehér is megteszi a piros helyett mint itt és itt   : ))


Múlt hétvégén vásároltam, még csak a föld mellett volt 1-2 apróka virágbimbókezdődmény, és mára már csodaszép nyúlánk virágok pompáznak rajta! Ági, remélem tudsz majd szorítani helyet a többi virág mellett az ablakpárkányon vagy polcon neki is:

És én is el szeretném kezdeni, úgy döntöttem, ez lesz az első virágom amit majd meghímzek a sorozatból!

3 megjegyzés:

agnesordog írta...

Jaj, nagyon köszönöm !
Nagyon szép a virág, és biztos lehetsz benne, találok jó helyet neki.
De a virágot , akarom mondani a képet most nem ígérem meg, hiába van lelkiismeret furdalásom miatta, de most - egyenlőre nagyon varrom a takarót ! Azok is virágok :-)

Andulka írta...

Boldog Névnapot Ági!

agnesordog írta...

Köszönöm Andulka !