2012. február 13., hétfő

Bemutatkozás - ismét

Bemutatkozásom (amit töröltem) újfent.

Multiszerte zora57/akroz vagyok (és egy csomó más helyen is), bloggeren ManóMérce.
Az elmúlt héten kéredzkedtem be hozzátok, de anyagnak és néhány fonalnak is hijján voltam. Kisvárosunkban már DMC-t sem lehet kapni (előtte meg arany árban volt), himzővászonról pedig nem is álmodhattam. Szétnéztem netszerte, de úgy döntöttem, hogy a postaköltség még erre a pici csomagra is befedné az utiköltséget, így rávettem a családot egy vasárnap délelőtti Campona látogatásra. Az csak mellékszál, hogy hátast dobtam a lenvászon árakon. 32 countosra szerettem volna, de a közel 12.000,- Ft-os árát "kicsit" borsosnak találtam. Így az orcideát 27-esen kezdtem el tegnap este. (persze egy színem elmaradt, elbénáztam, így majd valami megoldást kell találnom) Több darabját is szeretném majd ennek a sorozatnak, és nagyon tetszenek a gyümölcsös részek is. Ennyit sikerült haladnom, sok nem látszik belőle:)

3 megjegyzés:

agnesordog írta...

Sokat haladtál, biztosan ez is csodás lesz, mint a sorozat többi darabja is.
Jó böködést

melcsilla írta...

Ha gondolod, szívesen elküldöm neked a hiányzó DMC színt! Hétvégén meg is tudnám venni neked.
Ha igen, várom a mailt: melcsillakukacgmail.com

Andulka írta...

Kíváncsian várom a folytatást!